Galor

Just nu pågår Idrottsgalan på SVT1 och Roffe är kvar i röstningen om Jerringpriset. Kul! Snart är det dags för Ridsportgalan här i Östergötland. Det har faktiskt utvecklat sig till ett riktigt bra arrangemang och i år är det femårsjubileum. Jag har varit där de senaste åren med pappa och mamma som haft diverse nomineringar. I år ska de hämta sin nya valp samma dag och kan inte gå. Jag får vara stand in om de skulle vinna priset de är nominerade till, Årets bästa östgötauppfödda tävlingshäst. I detta fall gäller det Conan som Helena L rider.


Valpen!

Så, då uppkommer ju frågan- vad ska man ha på sig? Det finns alltså en risk att jag ska upp på scenen. Snygga skor är alltså ett måste men samtidigt gåbara, man ska gå fram till scenen och uppför en liten trappa. Jag är ju lång också så allt för höga klackar går bort. Tror det blir mina kilklackspumps i svart lack. Skulle egentligen velat ha en cool färg då jag tror det blir en svart klänning men, men...
Har klickat hem denna klänning till detta halsband, båda från Topshop.

Men- måste kolla av längden på klänningen innan jag bestämmer mig. För kort kan vara illa när man ev ska upp på en scen tycker jag. Till detta tänker jag mig makeup med guldig ögonskugga och volym/lite lockat hår med värmespolar och min stora röda lackclutch från Åhlens. Vad tror ni, funkar det?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag röstar helt klart på skor som du matchar med väskan, om du sedan väljer rött, guld eller något annat är upp till dig. ;-) Och varför inte höga klackar bara för att du är lång? Det är ju skitsnyggt, jag har själv gärna klack och då är jag ändå 178 cm i strumpblästen.

2009-01-20 @ 09:48:07
URL: http://lanciosmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0