Scandinavium!

Japp, Vicke är klar för start i Morgondagens vinnare i Scandinavium. Så jäkla kul det ska bli. Jag ska titta, titta, titta! Och så sköta om Vicke med häst så de är välmående och fläckfria, självklart! 

Imorgon ska jag rida på förmiddagen, börjar skolan kl ett. Hoppas på fint väder igen. Man blir så glad då! Jag behöver lite glädjeljus. Utan att gå in på det närmare- jag är sååå trött på killar/män. Tacka vet jag hästar, mycket mindre struliga och förståndigare! 

Skickar in en pic med min fixning för ryttargalan. Lyckades faktiskt få dit lösögonfransar! Mamma o pappa vann priset de var nominerade till så man fick kila upp på scen också -"Mamma och pappa kunde tyvärr inte vara här ikväll men i god uppfödaranda skickade de en avkomma" var min inledning på tacket:)

Nehej, funkar inte att ladda upp nu, blir en senare fråga!

Ha det!
/M

Kommentarer
Postat av: Emelia

Hej! Kul att du bloggar Malin! Nu kan jag ju ha lite koll på Marby utan att behöva vara där in person... Ha det bra på Scandinavium och önska Viktor lycka till! Blir det Macke som följer med eller?

2009-02-16 @ 20:37:07
Postat av: Malin

Hej! Visst vettu:) Tack! Nix, det är Sydney jag packar in i bilen imorgon. Ha det bra!



2009-02-18 @ 01:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0