Kul på gång!

Efter sina resultat i Norge så fick Vicke ett antal nya vackra poäng i championatslistan för juniorer. Så nu hoppas, hoppas jag att han kommer med till Morgondagens vinnare! OCH! Anky kommer till Scandinavium! Vi har ingen tenta eller något i skolan det veckoslutet så jag frågade om jag får göra ett gästspel från den gamla goda tiden då jag åkte med hästarna på tävlingar och Pelle sa ja. Så förhoppningsvis är jag på plats backstage i Scandinavium och får se mina favoritryttare in action! Då blir det blogg därifrån såklart:)

Och imorgon så bär det iväg till Skåne o bruksprov om inget oförutsett händer. Har lite ångest att åka när jag har så mkt att göra bara. Men vi åker ju hem direkt södag kväll och jag får träffa Ullis så. Vill, vill!

Sedan är det grejer på gång i april! Riktigt, riktigt kul- men är nog hemligt än så länge:)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0